ردیف | عنوان شغل | رشته تحصیلی | مقطع تحصیلی | جنسیت | تعداد | ملاحظات | ||||
دیپلم | فوق دیپلم | لیسانس | فوق لیسانس | زن | مرد | |||||
1 | کارشناس کامپیوتر | کامپیوتر | * | * | 2 | |||||
2 | کارشناس آموزش | مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی و علوم تربیتی | * | * | 1 | 1) آشنا با نرم افزار Exell | ||||
3 | مسئول خدمات اداری | مدیریت | * | * | * | 1 | آشنا به مهارت های ICDL | |||
4 | پرستار | پرستاری | * | * | * | 20 | ||||
5 | کاردان اتاق عمل | اتاق عمل | * | * | * | 5 | ||||
6 | کاردان بیهوشی | بیهوشی | * | * | * | 5 | ||||
7 | بهیار | بهیاری | * | * | * | 10 |
این سوالات شامل زبان انگلیسی- ادبیات فارسی- كامپیوتر می باشد.
1-سوالات زبان انگلیسی مربوط به آزمونهای استخدامی شرکت ملی نفت با پاسخنامه
2-سوالات زبان و ادبیات فارسی مربوط به آزمونهای استخدامی شرکت ملی نفت با پاسخنامه
3-سوالات کامپیوتر مربوط به آزمونهای استخدامی شرکت ملی نفت با پاسخنامه
4-450 سوال از آزمون های استخدامی سالهای گذشته شرکت نفت و شرکتهای تابعه از درسهای (زبان انگلیسی- ادبیات فارسی- كامپیوتر) با پاسخنامه
همراه سوالات فوق که سوالات اصل آزمون استخدامی وزارت نفت می باشد سوالات زیر نیز ارسال میشود.(سوالات زیر بدون کلید می باشند.کلید سوالات منتشر نشده و در هیچ جا موجود نیست)
1-سوالات عمومی آزمون استخدامی شرکت نفت مورخ 19 تیر 88
2-سوالات عمومی آزمون استخدامی شرکت نفت مورخ 18 مرداد 87 (سری دوم)
3-سوالات عمومی آزمون استخدامی شرکت نفت مورخ 18 مرداد 87 (سری سوم)
4- 80 سوال هوش و استعداد شغلی مربوط به آزمون شرکت نفت
همراه هدیه های سایت. برای مشاهده هدیه ها به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید
فایل سوالات از طریق ایمیل و در مدت زمان 24 ساعت ارسال می شود در صورتی كه تمایل دارید از این سوالات را دریافت نمایید به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید.و یا اینجا کلیک نمایید
رمز موفقیت در تکرار، مکرار است.
به علت تشابه سوالات آزمونهای استخدامی هر سال نسبت به سالهای گذشته، مطالعه نمونه سوالات سالهای گذشته می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش اطلاعات ، مرور دانستها و آشنایی با نحوه سوالات و در نتیجه افزایش احتمال قبول شدن در آزمونهای استخدامی باشد. لذا جهت موفقیت بیشتر در آزمونهای استخدامی پیشنهاد می شود حتما نمونه سوالات سالهای قبل را مطالعه نمائید
ایمیل:m.fakhr81@yahoo.com
mory1360@gmail.com
تلفن:09358547794
برای دریافت سوالات به سایت www.banksoallat.com مراجعه نمایید. و یا اینجا کلیک نمایید
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور
1- كارشناس پرستاري بصورت طرحي و قراردادي
2- كاردان مامايي بصورت طرحي
3- كارشناس يا كاردان هوشبري بصورت طرحي
4- كارشناس يا كاردان اتاق عمل بصورت طرحي
از علاقمندان دعوت مي شود جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارك لازم به دفتر حاكميت باليني اين مركز مراجعه نمايند.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام شامل :
1- اصل و رونوشت شناسنامه
2- اصل و رونوشت كارت ملي
3- يك قطعه عكس 3*4
13 تير 1390 در رشته هاي تحصيلي ذيل از افراد واجد شرايط بصورت طرحي و قراردادي دعوت به همكاري مي نمايد.
1- كارشناس پرستاري بصورت طرحي و قراردادي
2- كاردان مامايي بصورت طرحي
3- كارشناس يا كاردان هوشبري بصورت طرحي
4- كارشناس يا كاردان اتاق عمل بصورت طرحي
از علاقمندان دعوت مي شود جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارك لازم به دفتر حاكميت باليني اين مركز مراجعه نمايند.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام شامل :
1- اصل و رونوشت شناسنامه
2- اصل و رونوشت كارت ملي
3- يك قطعه عكس 3*4
13 تير 1390
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشوربانک اقتصادنوین جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان، رشت و کیش، از افراد واجد شرایط برای احراز پست کارشناس ارتباط با مشتریان شرکتی (مدیر حساب Aaccount Manager) پس از مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری مینماید.
الف) شرایط لازم برای احراز پست:
1. دارا بودن حداکثر 33 سال سن
2. بومی بودن در شهر مورد تقاضا
3. دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم
4. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاههای معتبر در رشتههای مدیریت (گرایشهای بازرگانی، مالی، صنعتی و MBA) اقتصاد و حسابداری
5. دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار بانکی در حوزههای ریالی و ارزی
6. آشنایی با زبان انگلیسی
7. آشنایی و تسلط کامل با کاربری نرمافزارهای بانکی و مجموعه Microsoft Office
8. آشنایی کامل با تحلیل صورتهای مالی شرکتها
9. آشنایی با اصول و مفاهیم بانکداری، قوانین و مقررات تجاری، بانکداری و سایر قوانین مرجع
10. برخورداری از ویژگیهای شخصیتی ممتاز چون: توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان، برون گرایی، شادابی، خوش برخوردی و رازداری
تبصره: منظور از داوطلبان بومی، متولدین آن شهرستان و یا افرادی میباشند که مدرک تحصیلی در مقطع دیپلم را در شهرستان موردنظر اخذ نموده و با ارائه مستندات رسمی اقامت خود را به تشخیص بانک به اثبات برسانند.
* نحوه ثبت نام:
1- ارسال درخواست همکاری صرفاً از طریق ثبت نام در سایت اینترنتی بانک بایستی صورت پذیرفته و متقاضیان از ارسال رزومه، مدارک و یا مراجعه حضوری خودداری نمایند.
2- متقاضیان واجد شرایط میبایست نسبت به تكمیل و ثبت فرم تقاضای همکاری به زبان فارسی اقدام نمایند.
تبصره:
1. درج شماره تلفن صحیح (در فرم تقاضای همکاری سایت) جهت برقراری تماس ضروری بوده و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری تماس با متقاضی، بررسی درخواست وی میسر نخواهد بود.
2. در صورتیکه بانک در هریک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سایت توسط داوطلب یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی خود در آگهی با شرایط واقعی داوطلب گردد، ادامه فرایند استخدام میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی میگردد.
3. پس از بررسی شرایط اولیه متقاضیان و مطابقت آن با شرایط احراز مندرج در آگهی، بانک طی تماس تلفنی از متقاضیان واجد شرایط اولیه، دعوت به مصاحبه خواهد نمود.
4. بانک در قبول یا رد درخواست متقاضی مختار است.
* جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000 - 021 تماس حاصل فرمائید.
معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی
لینک ثبت نام(با اینترنت اکسپلورر تلاش کنید)
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشوردانشگاه علوم پزشكي شيراز استخدام ميكند | |
دانشگاه علوم پزشكي شيراز طي اطلاعيهاي درسايت اينترنتي خود از جذب تعدادي نيروي واجد شرايط خبر داده است.
به گزارش خبرنگاربازاكار،اين دانشگاه اعلام نموده است به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود تعداد 179 نفر افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون و مصاحبه، گزينش و به صورت قراردادي استخدام مي نمايد.
متقاضيان شهرستا نها بايد صرفا بومي شهرستان محل مورد تقاضا باشند.مهلت ثبت نام تا تاريخ دهم تيرماه مي باشد. كارت ورود به جلسه آزمون و تاريخ آزمون توسط دو سايت اينترنتي دانشگاه اعلام خواهد شد. متقاضيان مي توانند براي مشاهده متن كامل آگهي استخدمي به سايت www.sums.ac.ir مراجعه و براي ثبت نام به نشاني اينترنتي www.samma.sums.ac.ir مراجعه نمايند. |
رئيس مجلس قانون اصلاح قانون استخدام وزارت اطلاعات را به جاي رئيس جمهور ابلاغ كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نامهاي به مديرعامل روزنامه رسمي كشور قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات را به جاي محمود احمدينژاد رئيس جمهور ابلاغ كرد. بر اساس ماده 1 قانون مدني مصوبات مجلس شوراي اسلامي و نتيجه همهپرسي پس از طي مراحل قانوني به رئيسجمهور ابلاغ ميشود و رئيس جمهور هم بايد ظرف مدت پنج روز آنرا امضا و به مجريان ابلاغ كرده و دستور انتشار آنرا صادر كند، روزنامه رسمي هم موظف است ظرف مدت 72 ساعت پس از ابلاغ آنرا منتشر كند. بر اساس تبصره اين ماده نيز در صورت استنكاف رئيس جمهور از امضا يا ابلاغ در مدت مذكور، به دستور رئيس مجلس شوراي اسلامي روزنامه رسمي موظف است ظرف مدت 72 ساعت مصوبه را چاپ و منتشر كند. به گزارش فارس، متن نامه لاريجاني به روزنامه رسمي، متن ابلاغ قانون به رئيس جمهور و متن قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات به شرح ذيل است: ** مديرعامل محترم روزنامه رسمي كشور با توجه به انقضاي مهلت مقرر در ماده «1» قانون مدني و در اجراي مفاد تبصره ماده «1» قانون مذكور، يك نسخه تصوير « قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات» براي درج در روزنامه رسمي ارسال ميگردد. رئيس مجلس شوراي اسلامي ـ علي لاريجاني ** شماره17774/517 23/3/1390 جناب آقاي دكتر محمود احمدينژاد رياست محترم جمهوري اسلامي ايران در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم (123) قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات كه با عنوان طرح اصلاح ماده (57) قانون استخدامي وزارت اطلاعات مصوب1374 به مجلس شوراي اسلامي تقديم گرديده بود با تصويب در جلسه علني روز يكشنبه مورخ 1/3/1390 و تأييد شوراي محترم نگهبان، به پيوست ابلاغ ميگردد. رئيس مجلس شوراي اسلامي ـ علي لاريجاني ** قانون اصلاح ماده (57) و تبصره (1) ماده (58) قانون استخدامي وزارت اطلاعات ماده1ـ ماده (57) قانون استخدامي وزارت اطلاعات مصوب 1374 به شرح ذيل اصلاح ميگردد: ماده57 ـ مستخدمين رسمي وزارتخانه با داشتن شصت و پنج سال سن يا سي سال سابقه خدمت قابل قبول، بازنشسته ميشوند. تبصره1ـ وزارتخانه مجاز است در صورت نياز و ضرورت با ادامه خدمت مستخدمين و بازنشستگان متخصص و مجرب اطلاعاتي كه آمادگي ادامه خدمت را دارند، حداكثر تا سن شصت و پنج سال موافقت نمايد. تبصره2ـ مصاديق ضرورت و نياز و همچنين نحوه ادامه خدمت بالاتر از سي سال، طبق دستورالعملي است كه به تصويب وزير اطلاعات ميرسد. تبصره3ـ در هنگام بازنشستگي به كارمنداني كه بيش از سي سال خدمت دارند به ازاء هر سال خدمت مازاد بر سي سال، دو و نيم درصد (5/2%) حقوق بازنشستگي علاوه بر حقوق تعيينشده محاسبه و پرداخت ميشود. تبصره4ـ بار مالي ناشي از اجراي اين ماده، حسب مورد از منابع صندوق بازنشستگي يا اعتبارات وزارتخانه تأمين ميگردد. ماده2ـ تبصره (1) ماده (58) قانون به شرح ذيل اصلاح ميگردد: تبصره1ـ مستخدمين شاغل در خدماتي كه به موجب قوانين خاص، شرايط ويژهاي از نظر سنوات بازنشستگي براي آنان پيشبيني شده است (از قبيل مشاغل سخت و زيانآور و كار با اشعه و نظاير آن) مشمول مقررات مربوطه ميباشند. بازنشستگي ايشان، قبل از سي سال خدمت منوط به موافقت وزارتخانه ميباشد. قانون فوق مشتمل بر دو ماده در جلسه علني روز يكشنبه مورخ اول خرداد ماه يكهزار و سيصد و نود مجلس شوراي اسلامي تصويب و در تاريخ 11/3/1390 به تأييد شوراي نگهبان رسيد. رئيس مجلس شوراي اسلامي ـ علي لاريجاني |
|