8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 400 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی قم از تیرماه امسال در مراکز بهداشتی و درمانی این دانشگاه مشغول به فعالیت می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب مالمیر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر در زمینه جذب نیروی انسانی مورد نیاز به منظور تکمیل کادر درمانی مراکز بهداشتی و درمانی گفت: در این راستا در سال گذشته آزمون استخدامی این دانشگاه با شرکت حدود هزار و 400 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف پزشکی برگزار و نتایج آن 16 فروردین امسال اعلام شد.
وی با بیان اینکه افراد پذیرفته شده در این آزمون پس از گذراندن مراحل استخدامی و مصاحبه حضوری از تیرماه در مراکز بهداشتی و درمانی تابعه این دانشگاه مشغول فعالیت می شوند، اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال 400 نفر نیروی انسانی جذب این مراکز شوند.
مالمیر، جذب 220 نیروی انسانی در سال 86، 223 نفر در سال 87 و 113 نفر در سال 88 را از جمله اقدامات انجام شده در بخش جذب نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز بهداشتی و درمانی استان برشمرد و افزود: در سال گذشته نیز 325 نفر نیروی انسانی جذب دانشگاه علوم پزشکی شدند که نسبت به سال 86 حدود 67 درصد رشد داشته است.
واگذاری 80 میلیارد ریال تسهیلات و خدمات به کارمندان دانشگاه
وی برنامه ریزی در جهت رفاه کارمندان، برگزاری سفرهای زیارتی و ارائه تسهیلات بانکی مورد نیاز را از دیگر اقدامات انجام شده در سال های اخیر مطرح کرد و بیان داشت: به همین منظور در سال 89 مبلغ 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سایر خدمات رفاهی در اختیار کارمندان قرار گرفت که این مبلغ در مقایسه با سال 86، پنج برابر رشد یافته است.
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته چهار هزار و 300 نفر به سفر مشهد مقدس اعزام شدند.
برگزاری کلاسهای آموزشی برای سه هزار پرسنل رسمی و پیمانی دانشگاه
وی ارتقا سطح بهره وری در پرسنل را از اهداف دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد و گفت: به همین منظور برای بیش از 3 هزار پرسنل رسمی و پیمانی این دانشگاه سال گذشته 160 هزار ساعت کلاس آموزشی برگزار شد که در مقایسه با سال 86 بیش از 73 درصد افزایش یافته است.
مالمیر اجرای طرح بیمه تکمیلی پرسنل و خانواده آنها را از دیگر برنامه های رفاهی این دانشگاه اعلام کرد و افزود: در سال 89 و در استای اجرای این طرح شش هزار و 300 نفر از کارکنان و خانواده های آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که 50 درصد هزینه آن را دانشگاه پرداخت کرد.
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان افزایش اعضا هیات علمی دانشگاه از 35 نفر در سال 86 به 70 نفر در سال 89 و همچنین جذب 325 نیروی طرحی و پزشک متخصص ضریب k را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت ارتقا سطح آموزش و پژوهش و بهداشت و درمان برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم از همه ظرفیت ها در جهت افزایش بهره وری، تکمیل کادر درمانی و رضایتمندی بیماران بهره می گیرد.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات (برق و کامپیوتر سابق) دانشگاه صنعتی اصفهان با بیش از بیست سال تجربه موفق در انجام تحقیقات کاربردي و توسعه اي، ضمن به ثمر رساندن پروژه هاي تحقیقاتی استراتژیک مورد نیاز کشور، محیطی مناسب جهت رشد و اعتلاي سطح علمی پژوهشگران خود به وجود آورده است.
با توجه به گسترش روزافزون حجم فعالیت هاي این پژوهشکده از فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا یا دانشجویان سال آخر این مقاطع که علاقمند به تحقیقات کاربردي گروهی و هدفمند باشند در زمینه هاي زیر دعوت به همکاري می نماید. ضمناً امکان استفاده از تسهیلات خدمت وظیفه نیز براي پذیرفته شدگان فراهم میباشد .

لینک ثبت نام

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

موسسه مالی و اعتباری میزان به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود، از واجدین شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط متقاضیان متصدی امور بانکی (تهران):

- فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته های تحصیلی بانکداری، حسابداری، آمار، ریاضی، رشته های مهندسی، علوم اقتصادی، مدیریت، امور مالی و مالیاتی، مدیریت بازرگانی، امور بانکی، امور بیمه و کامپیوتر.
- حداقل معدل 14.
- بومی و ساکن تهران.
- سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد موسسه.
- عدم سوء پیشینه کیفری.
- عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزشی و عدم اشتغال بکار رسمی یا پیمانی در کلیه مؤسسات دولتی و وابسته به دولت
- دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دایم برای آقایان. – دارا بودن گواهینامه پایان دوره مهارت های هفت گانه (ICDL).
- برخورداری از روابط عمومی قوی و آراستگی ظاهر.
- تسلط نسبی به زبان انگلیسی.
- حداقل سن 20 و حداکثر سن 30 سال.

شرایط احراز متقاضیان ریاست و معاونت شعبه (تهران) :

1- بازنشستگان سیستم بانکی بدون محدودیت در رشته تحصیلی، با سمت رئیس یا معاون شعبه ممتاز، درجه 1 و درجه 2 در حداقل 5 سال اخر بازنشستگی.
2- حداکثر سن 56 سال.
3- حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم.

5- دارای روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری.
6- حسن شهرت در طول دوران خدمت.
7- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان به تشخیص پزشک معتمد موسسه.
8- آشنا با کاربری رایانه و خدمات بانکداری الکترونیک.

شرایط احراز متقاضیان ریاست حوزه: (تهران و سایر استانهای کشور بجز استانهای خراسان)

1- بازنشتگان سیستم بانکی بدون محدودیت در رشته تحصیلی، با سمت رئیس حوزه، یا رئیس شعبه ممتاز در حداقل 5 سال اخر بازنشستگی.
2- حداکثر سن 56 سال.
3- حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم.
4- دارای روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری.
5- حسن شهرت در طول دوران خدمت.
6- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان به تشخیص پزشک معتمد موسسه.
7- آشنا با کاربری رایانه و خدمات بانکداری الکترونیک.

شرایط احراز متقاضیان پست های ستادی (تهران):

1- پست های ستادی شامل: متصدی امور دفتری، راننده، انتظامات، تکنسین برق و تاسیسات، تحصیلدار، خدماتی و تلفنچی می باشد.
2- حداکثر سن 35 سال.
3- حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم و دارای سابقه کار مرتبط.
4- بومی و ساکن شهر تهران.
5- دارای روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری.
6- برخورداری از سلامت کامل جسم و روان به تشخیص پزشک معتمد موسسه.

یادآوری:

۱- ثبت نام فقط از طریق سایت موسسه میباشد. کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در قسمت «دعوت به همکاری» ثبت نمایند . از متقاضیان درخواست می¬شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات موسسه ارسال ننمایند.
2- متقاضیان ، معدل رشته تحصیلی را با دقت و با صدم نمره اخذ شده ، طبق گواهینامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند.
3 – انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهد استخدامی برای موسسه ایجاد نخواهد کرد.
4 – زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید ، نکته قابل ذکر اینکه متقاضیان فقط و صرفاً شماره تلفن همراه خودشان را ثبت نمایند. * توجه : ضرورتی به پیگیری حضوری و تلفنی نمیباشد، کافی است شماره پرونده الکترونیکی را نزد خود نگهداری نمایید.
5- چنانچه موسسه در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب یا عدم تطبیق هریک از شرایط اعلامی خود با موارد مندرج در سایت گردد، ادامه فرآیند استخدامی میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی می گردد. بعلاوه اینکه موضوع از طریق مراجع قضایی نیز تحت پیگرد قرار می گیرد.
6- موسسه در قبول یا رد درخواست متقاضی مختار است.
7- لطفا از وارد کردن اطلاعات به شکل لاتین خودداری شود .

:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

استخدام كارشناس صادرات و واردات
كارشناس صادرات و واردات
مدارک مورد نياز:
کپی سوابق کاری، کپی سوابق تحصيلی، يک قطعه عکس، درخواست کتبی استخدام
نحوه تماس:
از طریق ارسال رزومه به پست الکترونیکی
interdep@pgtco.ir
آخرين مهلت:
31 ارديبهشت 1390

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:استخدام كارشناس صادرات و واردات,
ارسال توسط رحیمیان

شفاخرد وابسته به نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور
شركت شفا خرد وابسته به نهادكتابخانه‌هاي عمومي كشور جهت عملياتي نمودن و اجراي پروژه‌هاي نرم افزاري خود ازكارشناسان نرم افزار آقا دعوت به همكاري مي‌نمايد.

واجدين شرايط زير مي‌توانند رزومه خود را به آدرسshafakheradIT@gmail.com ارسال نمايند. محل كار تهران و به صورت تمام وقت مي‌باشد.

 آشنايي با C# , ASP.NET ، مفاهيم پايگاه داده‌ها و SQL Server
 توانايي تحليل Source Code ، مستند سازي و گزارش نويسي در زمينه نرم افزار
 داراي روحيه كار تيمي و پيگيري فعاليتها و برقراري ارتباط موثر با ديگران
 آشنا به فنون مذاكره
آخرين مهلت:
1 خرداد 1390

استخدام برنامه نویس

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
از واجدين شرايط علاقمند به فعاليت در زمينه رباتيك دعوت به همكاري مي نماييم

شرايط عمومي :

1- التزام و پايبندي به نظام جمهوري اسلامي ايران

2- داشتن مدرك دانشگاهي مرتبط (رباتيك ، برق ، كامپيوتر ، مكانيك )

3- بومي بودن در شهر محل زندگي
4- عضو فعال بسيج
5
- شركت در آزمون اينترنتي

شرايط تخصصي به ايميلتان ارسال مي شود ( آدرس الكترونيكي خود را به شماره 09158087919 ارسال نماييد )
در صورت داشتن شرايط عمومي با شماره 09158087919 ( مهندس عرفاني ) تماس حاصل فرماييد.
Email : mverfani@yahoo.com
Web : mverfani@yahoo.com
مسول نمايندگي هاي كل كشور
مهندس وحيد عرفاني
رديف مدرک تحصيلي رشته تحصيلي شغل مورد نظر تخصص و توانايي حداکثر سن جنسيت حداقل سابقه تعداد محل خدمت
1 کاردان، کارشناس، کارشناس ارشد رشته هاي فني ( رباتيك ، برق ، كامپيوتر ، مكانيك و مديريت ) مدرس رباتیک
روابط عمومی بالا
22 / 40 مرد و زن - - -تمامی شهرهای ایران اسلامی و حاشیه خلیج فارس
آخرين مهلت:

20 ارديبهشت90

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت از احتمال برگزاری آزمون استخدامی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نیمه اول اردیبهشت خبر داد.

 

دکتر علیرضا میر محمد صادقی با بیان اینکه این آزمون بخشی از جذب نیروی انسانی مصوب شده در شرکت‌های ملی گاز و نفت ایران را شامل می‌شود، گفت: این آزمون استخدامی همزمان برای فارغ‌التحصیلان دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه طبق دستور العملی که وزیرنفت اعلام کرده قرار است نیروهای دکترا و فوق لیسانس در اولویت جذب نیروی انسانی صنعت نفت قرار گیرند، افزود: درحال حاضر مراحل جذب فارغ‌التحصیلان ممتاز دکترا و فوق‌لیسانس در حال انجام است.
معاون وزیرنفت با تاکید بر اینکه به این ترتیب در صورت کامل نشدن نیاز صنعت نفت در رشته‌های مختلف با نیروهای دکترا و فوق لیسانس، جذب از دارندگان مدرک لیسانس انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در منطقه پارس جنوبی به دلیل قرار گرفتن توسعه این میدان مشترک در اولویت اول صنعت نفت، آزمون سطح کارشناسی نیز همزمان با کارشناسی ارشد و دکترا انجام خواهد شد.

تشریح چگونگی جذب نیروی انسانی متخصص از طریق آزمون
وی درخصوص چگونگی جذب نیروی انسانی متخصص از طریق آزمون توضیح داد: شرط اول اینست که افراد حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کرده باشند؛ در این رابطه دو برابر ظرفیت مورد نیاز شامل دارندگان بیشترین امتیازات برای مصاحبه انتخاب می‌شوند. در مرحله مصاحبه موارد دیگری همچون سابقه کاری افراد و شرایط خاص ازجمله سهمیه‌های مختلفی مانند سهمیه خانواده شهدا، جانبازان، فرزندان کارکنان صنعت نفت یا فرزندان کارکنان فوت شده اعمال و درنهایت فرد پس از مصاحبه و گزینش انتخاب خواهد ش
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان